Pomerania Fun Park Kołobrzeg – zdjęcia, bilety, nasza opinia

Pomerania Fun Park

Pomerania Fun Park to rodzinny park rozrywki, który znajduje się nieopodal Kołobrzegu. Muszę przyznać, że podczas wakacji nad morzem był on dla nas prawdziwym lekarstwem przed nudą. My zdecydowanie nie należymy do tej części społeczeństwa, która lubi wygrzewać się na piasku. A w Pomeranii BARDZO nam się podobało!

Pomerania Fun Park – czy warto?

Kiedy planowaliśmy tegoroczny, wakacyjny wyjazd mówiłam najpierw, że nie weźmiemy pod uwagę żadnych atrakcji. Miała być tylko plaża i morze. Szybko jednak zmieniłam zdanie i już po pierwszym dniu miałam tego plażowania serdecznie dość.

Później pogoda trochę się zepsuła, ale w 3 dniu naszego wyjazdu, odwiedziliśmy Pomerania Fun Park.

To takie wesołe miasteczko nad morzem, gdzie znajdzie coś dla siebie dosłownie każdy członek rodziny. Cały Park Pomerania podzielony jest na wiele stref. My nie dotarliśmy tylko na halę zabaw, bo chłopaki to już „nie ta liga” 😉 Bycie nastolatkiem zobowiązuje podobno do wybierania innych atrakcji ;).

Trochę żałuję, że sama tam nie zajrzałam, bo ta hala metraż miała naprawdę konkretny! Ale my zaczęliśmy zwiedzanie od Wioski Wikingów, gdzie mieliśmy okazję obcować z historią – a to konik Mikołaja.

Później spędziliśmy sporo czasu na atrakcjach sezonowych. Feli nawet zdecydował się na „przejażdżkę” młotem i.. zaliczył wtedy swoje pierwsze dwa omdlenia w życiu!

Odwiedziliśmy też zwierzątka na terenie Parku Pomerania, chłopaki skorzystali z dmuchańców, a później była przejażdżka rowerem wodnym i zabawy w strefie wodnej.

Byliśmy tam kilka godzin, a spokojnie moglibyśmy być i do wieczora, ale kończyło się moje okno żywieniowe, a w dom czekał na mnie obiad.

I fakt, mogłabym kupić coś na miejscu, ale aktualnie mam etap: wiem co jem.

Pomerania Fun Park – bilety

Szczerze mówiąc, nie widzę żadnych  minusów Parku Pomerania. Przestrzeń jest duża, więc nawet jeśli na terenie Parku jest więcej gości, to nikt nie wchodzi sobie w drogę. Jest czyściutko. Atrakcje są i dla dużych i małych.

Być może dla niektórych osób taką przeszkodą nie do przejścia będzie koszt biletów, ale ja uważam, że jak za taką ilość atrakcji, to i tak jest tanio:

• bilet indywidualny – 85 zł
  • osoba niepełnosprawna – 50 zł
  • kobieta w ciąży – 50 zł
  • parking– 10 zł za cały dzień

Za naszą czteroosobową rodzinkę wychodzi 290 zł, ale czy to serio tak dużo za calusieńki dzień zabawy? Byliśmy w różnych parkach w Polsce i korzystaliśmy też z innych rozrywek, gdzie np za 80 zł mieliśmy kwadrans „zabawy”. Serio, Pomerania Fun Park jest wart ceny biletów. Dlatego jeśli jesteście w okolicy Kołobrzegu i macie ochotę na jakąś rodzinną rozrywkę, to polecamy Wam to miejsce bardzo szczerze. A poniżej znajdziecie trochę fotek z naszej wizyty.